ACSI FreeLife

Menu

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag! Hieronder staat de meest gestelde vragen over het magazine. Wellicht vind je hier al het antwoord waar je naar op zoek bent. Niet gevonden? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via dit formulier of ons bellen: +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-18.00 uur).

Ik heb een herinnering ontvangen voor de betaling van mijn ACSI FreeLife-abonnement. Klopt dit?

Onlangs zijn er brieven verstuurd naar abonnees met een openstaande betaling. Bij de overstap naar een nieuw betaalsysteem zijn er magazines verstuurd zonder dat er een betaling is afgeschreven. We verzoeken je deze abonnementskosten daarom alsnog te voldoen via de QR-code in de brief. Indien je vragen hebt over de factuur kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb een vraag over de ACSI Magazines-app. Waar kan ik meer informatie hier over vinden?

Meer informatie over de app zelf kun je hier vinden. De veelgestelde vragen hebben we hier neergezet. En een handleiding over het gebruik van de app staat hier.

Ik kan niet inloggen in de magazines-app. Wat nu?

Wij zijn hiervan op de hoogte en gaan dit zo snel mogelijk oplossen..

Ik wil ACSI FreeLife magazine cadeau geven. Kan dat?

Ja, dat kan! Met een cadeau-abonnement kun je iemand trakteren op 5x ACSI FreeLife magazine.

Hoe vaak verschijnt ACSI FreeLife magazine?

ACSI FreeLife magazine verschijnt 8 keer per jaar. Als je een abonnement op ACSI FreeLife magazine afsluit, dan doe je dat voor een bepaald aantal nummers, bijvoorbeeld 8 of 12.

Wanneer verschijnt ACSI FreeLife magazine?

Nummer 2/2025: 13 februari 2025
Nummer 3/2025: 27 maart 2025
Nummer 4/2025: 8 mei 2025
Nummer 5/2025: 19 juni 2025
Nummer 6/2025: 7 augustus 2025
Nummer 7/2025: 18 september 2025
Nummer 8/2025: 6 november 2025

Abonnees ontvangen het magazine een aantal dagen voor de bovengenoemde verschijningsdata.

Wanneer ontvang ik mijn ACSI FreeLife magazine thuis?

Bij het afsluiten van een abonnement krijg je het eerstvolgende nummer thuisgestuurd. Zie hierboven de verschijningsdata. Indien je een los nummer bestelt ontvang je de editie die op het moment van bestellen in de webshop getoond is. Je kunt het magazine binnen een week verwachten.

Hoe kan ik een ACSI FreeLife abonnement aanvragen?

Voor het afsluiten van een abonnement, kun je hier terecht. Je kunt ook bellen naar +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-18.00 uur). Let op: Belgische kampeerders kunnen, wegens administratieve redenen, alleen via internet een abonnement aanvragen.

Kan ik een abonnement afsluiten als ik niet in Nederland of België woon?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt in dat geval een abonnement bestellen via de webshop van ACSI. Voor de verzendingen van de magazines naar andere landen dan Nederland en België worden verzendkosten in rekening gebracht.

Ik krijg een e-mail met daarin een bevestiging dat ik een Mijn ACSI-account aangemaakt heb. Hoe kan dat?

Als je een coupon naar ons hebt opgestuurd of een bestelformulier hebt ingevuld op bijvoorbeeld een beurs, en daarmee een bestelling hebt gedaan voor het ACSI FreeLife magazine, dan maken wij voor jou automatisch een Mijn ACSI-account aan. In Mijn ACSI kun je de door jou bestelde producten bekijken. Daarnaast kun je bij een eventuele volgende bestelling inloggen met de toegezonden gegevens en daarmee nog sneller een bestelling plaatsen.

Let op! Het account waarmee je reageert op berichten op de website, is niet jouw Mijn ACSI-account. Hier kun je dus niet mee inloggen in de webshop.

Hoe lang loopt mijn ACSI FreeLife abonnement?

Een abonnement geldt voor het aangegeven aantal nummers en wordt daarna – tenzij je tijdig opzegt of wanneer het tegendeel expliciet vermeld staat – automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd.
Een abonnement van 4 nummers wordt verlengd met 4 edities voor € 27,80 (€ 26,30 voor ACSI Club ID-leden).
Een abonnement van 8 nummers wordt verlengd met 8 edities voor € 55,60 (€ 53,10 voor ACSI Club ID-leden).
En een abonnement van 12 nummers wordt verlengd met 12 edities voor € 83,40 (€ 78,40 voor ACSI Club ID-leden).
Na de eerste abonnementstermijn is het abonnement eenvoudig maandelijks opzegbaar.In de orderbevestiging kun je zien of jouw abonnement automatisch verlengd wordt of niet.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Tenzij je een abonnement cadeau hebt ontvangen, of dit nadrukkelijk anders vermeld is, lopen alle abonnementen tot wederopzegging. Na de eerste abonnementstermijn is het abonnement maandelijks opzegbaar. In de orderbevestiging kun je zien of jouw abonnement automatisch verlengd wordt of niet.

Hoe kan ik een ACSI FreeLife abonnement beëindigen?

Een abonnement op ACSI FreeLife geldt voor het aantal aangegeven nummers en wordt daarna automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Als je eerste abonnementstermijn verlopen is, is het abonnement maandelijks opzegbaar. Als je tijdig opzegt of wanneer expliciet beschreven staat dat het om een aflopend abonnement gaat, zullen wij het abonnement uiteraard beëindigen. Wettelijk is bepaald dat dit uiterlijk een maand voor verschijning van het eerste nummer uit jouw abonnement voor onbepaalde tijd is. Het abonnement stopt dan uiterlijk een maand later. In de orderbevestiging kun je zien of jij een aflopend abonnement hebt of een abonnement dat voor onbepaalde tijd is.

Een voorbeeld: Stel je hebt een abonnement voor 4 nummers afgesloten dat in is gegaan per januari. Jouw eerste nummer uit het abonnement is het februari nummer, het tweede het april nummer, het derde is het mei nummer en het laatste is het juni nummer. Als je daarna geen nummers meer wilt ontvangen dien je dit voor 14 juli aan ons door te geven. Dat is een maand voor het verschijnen van het volgende nummer. Het abonnement stopt dan per direct.

Als wij op 14 juli nog niets van je gehoord hebben, dan zetten wij jouw abonnement om naar een abonnement voor onbepaalde tijd tegen een bedrag van € 55,60 voor 8 nummers (€ 53,10 als je ACSI Club ID-lid bent) en ontvang je vanaf dan elk nummer, totdat je opzegt. (Let op; heb je een abonnement voor 6 nummers? Dan zetten wij dat om in een abonnement voor onbepaalde tijd tegen een bedrag van € 41,70 (€ 39,70 indien ACSI Club ID-lid) voor 6 nummers).

Als wij (in bovengenoemd voorbeeld) vervolgens op 15 juli jouw opzegging ontvangen, dan ontvang je als laatste nummer de augustus editie van het magazine. Daarna stopt jouw abonnement. Je betaalt voor het magazine (of de magazines) dat je hebt ontvangen uit jouw abonnement voor onbepaalde tijd. Het resterende abonnementsgeld krijg je terug.

Wil je het ACSI FreeLife abonnement opzeggen? Dit kan heel makkelijk via het contactformulier op onze website of door een brief te sturen naar: ACSI FreeLife B.V. Geurdeland 9, 6673 DR Andelst, Nederland.

Wat kost een abonnement op ACSI FreeLife magazine?

Los nummer: € 6,95
8 nummers: € 55,60

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn bestelling geïncasseerd?

Bij een bestelling van een los nummer of abonnement van ACSI FreeLife heb je een machtiging afgegeven. Het aankoopbedrag wordt binnen drie weken na verzending van het eerste nummer geïncasseerd.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien je een klacht heeft kun je contact opnemen met onze klantenservice middels het contactformulier.

Wat moet ik doen als mijn vraag niet in dit overzicht staat?

Wanneer je een vraag hebt met betrekking tot het ACSI FreeLife magazine en jouw vraag staat niet in dit overzicht, dan kun je je wenden tot de klantenservice via het contactformulier of bel +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-18.00 uur).

Ik heb een abonnement aangevraagd, maar geen bevestiging ontvangen, klopt dit?

Nee. Wanneer wij jouw aanvraag hebben ontvangen (telefonisch of via internet) krijg je altijd een orderbevestiging per e-mail. Als je de bevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur).

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Je kunt een verhuizing doorgeven via het contactformulier of je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur). Wij ontvangen jouw adreswijziging graag 1 maand van tevoren.