ACSI FreeLife Magazine

ACSI FreeLife 2-2025 81 ZITGROEP Hoewel de opbouw van de Sassino 17 cm smal- ler is dan de Sport Line, is de zitgroep ruimer en daardoor beter geschikt voor een gezin. Bovendien tover je de dinette desgewenst om in een groot extra bed, bijvoorbeeld voor een baby. In de Caravelair zit de wielkast ook nog eens in de weg bij de zitgroep, maar het comfort is er wel beter dankzij de goedgevormde zitkussens. Bij de LMC zijn de zitkussens vlak en kort, ommak- kelijk in en uit de dinette te komen. Bovendien is de rugleuning dun en te rechtop. Tijdens het rijden kun je de grote tafel van de Sassino onder het bed schuiven en de inklapbare voet met een spanband vastzetten. Bij de 470 K missen we open planken onder de dakkasten. Die zouden handig zijn bij het opla- den van je smartphone aan een van de opladers op de spanningsrail. BEDDEN Het comfortabelere tweepersoonsbed is voor in de Caravelair te vinden, want de dikkere premium-matras is daar al standaard aanwezig. Bij beide testkandidaten liggen de matrassen van de tweepersoonsbedden op een lattenbo- dem. Bij de stapelbedden liggen de iets dikkere matrassen van de Caravelair zonder ventilatie op een houten bodem. De valbeveiliging van de sta- pelbedden vinden we in de LMC niet afdoende. VERGELIJKING LMC SASSINO 470 K VS. CARAVEL AIR SPORT LINE 486 CARAVANS

RkJQdWJsaXNoZXIy MjM2MTM=